RTÜK’ten 5 yayın kuruluşuna para cezası

Radyo Televizyon Üst Heyeti (RTÜK), TGRT Haber, Halk TV, KRT, Tele 1 ve Radyo Sputnik’e üst sondan idari para cezası verildi.

ANKARA (İGFA) – RTÜK tarafından kanallara kesilen para cezalarının münasebetleri şöyle:

-TGRT HABER’in, mahkemece verilen yayın yasağına uymaması

-Halk TV’ye “Kadraj” programına katılan Emekli Tuğgeneral Dr. Haldun Solmaztürk ve Ulusal Gazete Genel Yayın Direktörü Mustafa Kurdaş’ın ve “Mesele” programında Demokrat Parti Ordu Milletvekili Cemal Enginyurt’un sarf ettiği sözler,

-KRT’de “Olağan İşler” programında İçişleri Bakanı Süleyman Soylu hakkında sarf edilen sözler,

-TELE 1’de“18 Dakika” programında hükümet hakkında ortaya atılan argümanlar,

-Radyo Sputnik’te ise “Ali Çağatay’la Seyir Hali” programında bir alkollü içki çeşidi ve markasının belirtilmesi.